june 26th

Lite av det goda vi proppade i oss i söndags på den stora middagen. Väldigt dåliga bilder dock...
 
Gick som vanligt upp ovanligt tidigt imorse. Käkade en god frukost sen så har jag bara zappat mellan alla tv-kanaler. Rätt så bra serier som visas på morgonen! Iallafall.. Den vanliga, snabba datorn är ju somsagt på lagning. Ingen aning om när vi kommer få tillbaks den men förhoppningsvis snart! Haha, orkar inte med denna. (Obs, klagar inte... utan denna tangetbord gör mig bara allmänt irriterad då den är väldigt liten.) Alla bilder jag tagit var ju föresten inne i den vanliga datorn. Lyckades dock kopiera min foto-mapp till en usb-grej (som nu är försvunnen..) men de tre andra mapparna har jag ingen aning om. Åhh. Iförsig har alla bilderna som funnits på mina mappar publicerats här på min blogg, så det är ju bara att kopiera det till datorn senare... Men det suger att storleken då bara är 700. Frågade precis mor om de skulle radera all data, men hon frågade inte. Så jag hållar tummarna och ber till gud att dem inte gör det. Det var ju trots allt bara skärmen som var sönder. Fingers crossed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0