juni the 5th




glad glad glad tjej igår :)

Kom hem från skolan för en liten stund sedan. Bra dag! Dock inte såå kul att jag råkade missa första lektionen. Hade en läxa tills idag som jag glömt bort, så när jag väl vaknade imorse (försov mig..) så bestämde jag mig för att göra den snabbt medans jag käkar frukost. Sen när jag är färdig så har det gått en halvtimme. Panik! Klär på mig jättesnabbt, stressar och cyklar ner till skolan jättesnabbt och missar lektionen ändå. Åhh. Men min mamma undrade även imorse om jag skolkade så grubblar över om jag skolkat eller inte. Har aldrig skolkat och vill heller inte göra det. Jag ville ju inte missa lektionen, men det råkade ju bli så pga att jag jobbade och att jag försov mig. Får skuldkänslor över allt möjligt väldigt enkelt så får hoppas denna går över, för jag är på väldigt bra humör. Betygen är FÄRDIGA, INGET i skolan och jag är ledig imorgon. Låter inte ett dugg fel. Nu ska jag iallafall be och fixa lite mellanmål. :)


Föresten. Hur sjukt är det att det är juni?! Kan inte fatta det. Sommarlov snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0