make every second count




2012 - 01 - 03 togs dessa bilder.

Jag blir ibland chockad över hur snabbt tiden går. Jag kollade tillbaka på mina gamla inlägg och jag blir verkligen mållös över hur snabbt det går. Det har redan gått 6 månader av 2012. (!!) Jag antar att man inte märker det i nuet, när man gör något. Men sen när man kollar tillbaka kändes det som om det var januari igår. Småttsjukt! Alla NP prov alla var nervösa inför, är över. Jag går ut grundskolan snart. Ibland är det okej att inte göra något medan klockan tickar, om man inte behöver göra något det vill säga. Det är iallafall vad jag har gjort. Var inte i mosken för den var inställd så jag har sedans vid fyra suttit här och kollat tillbaka på alla mina bilder och inlägg. Redigerat bilder, kollat på några och skrattat åt roliga klipp. Jag kunde ha städat mitt rum men istället så njöt jag av att inte göra något. Efter att ha kämpat i 10 månader, efter att ha struntat i min sömn för att skriva på uppsatser och plugga - är allt nu över. Jag kan själv inte förstå det. Vissa människor som jag har dagligen sett i fem år kommer jag inte se längre. Tiden kommer gå så snabbt vissa dagar att vi snart kommer att gå ut gymnasium och tänka att det var igår vi gick ut nian. Det gäller... Att ta vara på tiden. Göra saker man älskar, umgås med de man älskar och att uppnå sina mål. Nu har jag suttit här och bara chillat sedans fyra somsagt, ska hitta på något annat att göra, frågan är vad när jag inte har något att göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0