midsommar

två av de bästa foton jag någonsin tagit om inte dessa är de bästa. Självsporträtts bilder som togs i mars.
 
Dagen har gått så otroligt snabbt, då jag kollar tillbaks på mitt senaste inlägg. Det var ca 5 timmar sen. Men i "nuläget" så går det i en rätt så okej takt. Inte så snabbt faktiskt. Men det är ju sen när man kollar tillbaks man tänker hur det är möjligt att tiden gått så snabbt. Hehe. Iallafall.. Har inte gjort något denna kväll. Suttit i vardagsrummet med min syrra som även kom förut med varsin laptop och kollade på hotell och flygbiljetter till LONDON. Ahh, så härligt! Hotell verkar vi ha fixat. Cheers! Höll på och gråta när hon sa förut: Men Fardus, vi drar i augusti. Haha. Hon hade tydligen tagit det ledigt då istället för juli och så trodde hon jag börja skolan senare. Men tillsist bestämdes det att vi ska dra i början av Juli eftersom det Ramadan börjar 20:e. Så får hoppas hon får det ledigt några dagar i Juli. Nåja, det var det. Midsommar idag föresten, som jag inte firar. Jag har aldrig förstått mig på varför vissa firar det, men jag hoppas de väl som gör det får en trevlig dag! Nu ska jag fortsätta chilla med sis. Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0