pink skirt






Hittade inget som var i min stil i mammas affär, men det var fina grejer ändå! Provade några skjortor men dem passar inte på mig. Hehe. Ska istället ha en enkel vit skjorta till kjolen. Najs! Påtal om kjolen, det var min syster som beställde fem st från Malaysa (haha, unik.se) Dock så var dem rätt så dyra, 400 spänn. Nåja. Hon gav en till mamma och sa att hon borde sälja den i sin affär. Men min mamma tyckte det var lite onödigt, eftersom det är ju bara en kjol. Så igår när jag panikslaget frågade henne om jag kunde ta någon långklänning från hennes affär sa hon att jag istället kan ta en kjol hon sparat åt mig. Haha. Hon sa att hon hade sparat den för min skull då jag ska ha på mig den på speciella tillfällen. (haha, bäst.) Hur hur hur fin som helst! Gillar den skarpt! Tackk till min fina syster som bestämde sig för att beställa några och som betalde, och tack till mum för att hon var jättesnäll och sparade den åt mig och inte åt min andra syrra. haha. Ska bara ha på mig den i speciella tillfällen tänkte jag. Nåja. Lysnnar på lite musik och fixar mig smått just nu. :) Genrep vid tolv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0