she feels nothing but joy


Jag förra veckan. Happy happy.

Gick upp för ett tag sedan och städade för en stund sen köket eftersom jag inte gjorde det igårkväll när det var min tur. Så istället gick jag upp tidigt imorse och gjorde det. Haha. Annars då. Spännande match det var igår föresten. Det var Danmark vs Tyskland. Det slutade med att Tyskland vann med 2-1. Fasen. Missade även Portugal - Holland matchen eftersom vi inte har tv4 extra sport. Åhh, irriterande. Får på något sätt kolla live när England och Ukraina spelar imorgon. Jag hoppas iallafall England möter Tyskland så att England kan krossa tyskarna. Hehe. Holland är iallafall ute nu. Smått besviken. Nåja. Förutom att jag kollade på fotboll igårkväll så tittade jag runt på biljetter och hotell till London (Ahhh!!) och så har jag även kollat runt på lite systemkameror. Hittade en som var jättebra! We'll see. Taggar iallafall ett stenhårt pass på gymmet idag. Var ovanligt lat förra veckan så stack inte någon gång. Hehe. Nu ska jag iallafall göra pannkakor och sedan chilla. Peace,peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0