sista gången



Gick upp för en stund sedan och trodde klockan var nio. Men den är bara åtta och jag behöver inte befinna mig i cupolen, där avslutningen kommer hållas förns tre timmar. Man kan väl säga att jag har gott tid på mig. haha. För sex månader sen, kunde jag knappt vänta till sommaren och gymnasium. Men nu, just idag önskar jag bara att jag kunde gå i min skola för ett år till.

Alla gånger man velat döda sina klasskamrater, de gånger man bara ville ge upp, alla klassresor och alla roliga men även tråkiga lektioner. Det är inget jag kommer glömma i första hand. Jag har så många minnen. Tornhagsskolan har och kommer alltid vara ett STORT del av mitt liv. I 5,5 år gick jag där. Det är så sinnesjukt hur snabbt tiden går. Redan tre år tillsamans. Tre fantastiska år. Idag går jag ut högstaidet. Det är sjukt. Det känns även lite sorligt att när jag besöker min skola igen, kommer jag inte komma dit som en elev. Utan bara en som hälsar på. Blandade känslor. Men jag längtar till gymnaium, en ny skola och nya människor ändå. Det har varit en väldigt bra resa i tornhagsskolan och jag ser fram emot en sista avslutning där idag. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0