some die young



Gick upp vid tolv och har inte gjort något märkvärdigt sedans dess förutom att ha latat mig och käkat frukost. Avslutning står på schemat senare. Wohoo. Kan inte fatta det. Verkligen INGET plugg i två månader. Hur underbart. Annars något som inte är lika underbart är att min kamera är sönder. Haha. Skulle gråtit om det var för 7 månader sen men somsagt så blev den mycket sämre när mamma kom tillbaks från somalia i januari och bilderna har blivit så pass dåliga de senaste månaderna. Och de senaste veckorna har verkligen kvaliten varit sämst om man jämför hur det vara förra hösten. Jag har ju redan börjat kolla runt på systemkameror så det är kanske därför jag inte bryr mig lika mycket som jag borde göra, samt att själva kameran verkligen är helt PAJ. Nåja.. Hehe. Ska kolla på lite tv nu och sedan är det nog bäst att jag gör mig i ordning. Later later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0