summerweather please



Lillasyster och jag i två olika tillfällen hösten 2011. Vad stor hon blir.. snart är hon 8.. Love ya



Blir så besviken på Sveriges väder ibland. Det första jag gjorde förut när jag kom hem var att hoppa in i duschen. Vädret är så himla fuktigt och det gör bara en ofräsch. Nu sitter jag iallafall i mitt rum, fräsch. Haha. Hade ingen skola idag, utan hela klassen skulle träffas i resecentrum på morgonen. Tog sen tåget till Lindhem och sedan gick vi till en badplats. Lite komiskt eftersom nästan ingen badade. Grillade korv, spelade fotboll och käkade glass. Rätt så kul dag med klassen ändå! Dock blev det lite långtråkigt i slutet. Tog iallafall några bilder som jag tänkt bjuda på senare. Nu ska jag ta tag i mitt alldeles för stökiga rum, sen ska jag tvätta alla mina kläder. Seyaa

Kommentarer
Postat av: HANNA

Då ska jag försöka fixa det! :) aha okej, matte är ju bara ett sånt här ämne man får nöta, nöta, nöta. Jag brukar lösa alla uppgifter ca 3 ggr innan provet, så att jag vet att jag kan allt i boken, sen brukar det gå bra :) men kan skriva mer utförligt i inlägget! kram

2012-06-12 @ 15:26:50
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0