thankful for my health

jag just nu..
 
Har de två senaste timmarna hunnit ta mig en lång kall dusch och vandrat runt i huset och chillat. Föresten. Hårinpackningen jag använde gav verkligen reslutat. Förut när jag kammade mitt hår efter att ha tvättat det var det så otroligt lent och fint. Cheers! Och så har jag längre inte ont i ögat! ÅHH, vilken lycka. Har de senaste dagarna haft otroligt ont eftersom jag haft någon slags finne eller så i ögat vilket ledde till att mitt ena öga var otroligt fet och ful medans den andra var normal. Nu är jag iallafall frisk. Tackar gud. Nåväl. Klädde precis på mig och nu ska jag dra. Ska första lägga in lite av mina kläder i tvättmaskinen nere i tvättstugan eftersom det är vår tur idag, sen ska jag cykla ner till Ikano för att köpa en grej. Skulle gärna vilja kolla runt lite i Cubus och H&M men orkar verkligen inte. Får se om jag gör det. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0