this time, we'll fade out tonight



Sitter i vardagsrummet och chillar genom att kolla på en film som Emma roberts medverkar i, sen så tänker jag på hur snabbt tiden har gått idag. Vad har jag gjort? Haha. Nu när jag vet att allt är över i skolan, har det bara blivit en chill-helg vilket har suttit fint! Brukar vanligtvis GÖRA något om dagarna men nu? Nu har jag bara njutit av en pluggfri helg. Hade idag tänkt köpa mig kavajen och skorna inför avslutningen, men jag gör nog det någon gång den kommande veckan. Klänning är fixat! Mer om det någon annan gång. Sorterade iallafall alla mina kläder förut, sen kollade jag på ett väldigt spännande avsnitt av gossip girl. Jag hann även tvätta litee av mina kläder så måste dra till tvättstugan snart. Gjorde även, av någon anledning degen till bullar förut. Det jäser just nu, så måste vara i köket sen och fixa det. Satt och chillade med mamma förut innan jag bestämde mig för att göra det. Haha. Why. Det har varit så himla onyttigt den senaste 1,5 veckan då jag inte har tränat att jag är så himla taggad på att dra till gymmet imorgon för ett pass och tuff styrka! Wuhuuu. Bör nog avrunda lite nu känner jag. SEYA

Kommentarer
Postat av: Thessan

Gör mig en tjänst!



Skicka "nr tre Therese olander" till [email protected] så röstar du fram mig som omslagsmodell!! Mer info på min blogg, THESSANS.COM

2012-06-04 @ 13:57:06
URL: http://thessans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0