these boots






Skulle förut aldrig ha "boots" men i fredags när jag skulle till jobbet lånade jag min syrras skor eftersom det spöregnade och jag ville inte ha mina converse, som bara är de enda skor jag använder. Insåg när jag tog på mig dem med min klänning att det blev sjukt snyggt! Vill ha ett par liknande nu. Dock så skulle jag inte använda dem med jeans eller byxor överhuvudtaget, som de flesta gör med boots. Tycker instoppade grejer i skor, byxor osv är sjukt fult på mig och så himla tjejigt (<-- anledningen till varför jag aldrig förut skulle ha det.. haha) Men nu när jag hade det med min klänning blev det ju bara motsatsen! Det såg jättebra ut. Hur snygga som helst!! Ska hålla utkik efter ett par som liknar dessa, så jag kan ha det till långklänningar eller kjolar i sommar. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: taack !:D



fina skor!

2012-06-06 @ 16:30:57
URL: http://sarajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0