tv-tittande





Ph1 - bild som fina emelie tog på mig och lisa på skolavslutningen. Haha, man kan se att jag har gråtit. Sorlig dag. Gått i samma klass som henne i fem år! Fina du. Ph2 - 9A och 9B. Människor som man träffat i tre år, glömmer dem aldrig
.

Jag har de tre senaste timmarna kollat på Australia's next top model. Haha. Inget liv alls! Hade först dra ner till stan en snabbis men vädret gör mig bara deprimerad. Haha. Förstår även den nya blogg.se. Inte allt direkt men jag fattar mycket nu iallafall. Ska strax käka hembakat pizza och sedan kolla på ett till avsnitt av ANTP. Haha. Maraton på kanal3 precis som förra veckan. Föresten, ny design på min blogg. Jag gillar det. Fick först ryck för igår när jag lade in det hela och förgranskade det såg det inte ut som jag tänkt mig. Men sen förut så besökte jag min blogg och det var exakt som jag tänkt mig. Det var typ storleken på mina senaste inlägg och "kommentarer" som gjorde mig väldigt irriterad. Eftersom typsnittet var så himla stort. Men det ska se normalt ut nu. ( Mariam, gör det det? Haha.) Peace,peace.

Kommentarer
Postat av: Mariam the boss

Haha, ja det ser normalt ut :)

2012-06-16 @ 15:33:59
Postat av: lisa

love u fardus. Kommer sakna dig så himla mycket! vi MÅSTE ses i sommar och hålla kontakten!<3

2012-06-16 @ 23:33:21
URL: http://www.aawzum.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0