you can cry when you get older



Världens bästa mamma helt enkelt.

Sovmorgon tills 12 imorgon och Tjeckien lyckades vinna över Grekland. Hur bra är livet. Happy happy. Hade tänkt dra och lägga mig efter matchen och sova ut imorgon. Genrep står på schemat vid tolv, sen vid ett ska alla nior befinna sig i skolan för avslutninglunch med lärare och klass 9b. Fick lite panik förut för hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig. Och man ska ju vara lite "finklädd". Självklart kom min mamma till räddning och gav mig världens SNYGGASTE kjol. Åhh gud. Berättar lite mer om det imorgon + bild. Ska även till mammas affär imorgon för att hitta någon skjorta som hon sa att hon har fått in som jag kan ha tillsamans med kjolen, hur bra. Två månader har gått sedans hon öppnade sin affär och uppfyllde sin dröm och det går bra för henne. Så himla stolt att jag inte kan andas (okej, jag måste sluta överdriva.) Men hon är rätt så bra. Nu: Be och sedan kolla färdigt på matchen och därefter sova i mitt fina rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0