you're just looking for a way out of here



Jag Jag för en liten stund sedan. :)


Väldigt tråkig skoldag idag, om jag får säga det själv. Inget speciellt hände och så hade vi ingen idrott som jag såg fram emot. Har haft vikarie de senaste gångerna eftersom vår idrotts lärare paddlar med åttorna. Men engeliskan var kul! Och så är det lärare som ständigt påmminer oss om att våra betyg sätts imorgon. Så himla orolig. Jag har föresten märkt att de gånger jag har varit ledsen eller arg är det pga mina betyg eller om det är något som har med skolan att göra. Sorligt, sorligt. Jag har även nyligen märkt hur mycket jag kämpat i skolan sedans jag började nian. Kollade tillbaka de senaste månaderna och jag har insett.. Jag kunde inte ha gjort det bättre. Jag är så himla nöjd över att jag jag aldrig gav upp även fast det var något jag hade tänkt göra flera gånger. Vad jag än får nästa torsdag, så är jag väldigt nöjd. Cheers! Som Eric thomas sa till mig: good things happen to good people. Så jag kommer någon gång bli nöjd över de resultat jag får i skolan. Jag tror på mig själv och jag tror att om man vill något så starkt som jag, så får man det i framtiden. Dubble-cheers. Haha. Kom iallafall hem vid fyra och jag har sedans dess inte gjort så mycket. Suckat lite efter att ha kollat ut genom fönstret (regn...) och så har jag suttit här och lyssnat på musik och chillat vilket jag ska fortsätta göra, med en kopp te. LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0