and you had clue of these facts about me


En glad jag igår :)


Det har blivit en vana att jag plingar jättehögt när jag cyklar nuförtiden.. Stackars människor som alltid hoppar till... haha.
Ogillar starkt att svära på internet men IRL händer det att jag svär. Inte såna här grova ord som alla "coola" (haha) säger oftast bara typ f** och j**la. Om jag tex snubblar svär jag åt det jag snubba åt i typ fem minuter.
Byter lakan rätt så ofta, har samma max 1,5 vecka. Men oftast byter jag efter en vecka pga av eksem osv.
Jag kan kolla på program där folk talar engeliska i TIMMAR. Inte amerikanska programm dock, utan det måste vara i england!! Kan vara om folk som bygger hus osv, ÄLSKAR sättet dem talar på! I söndags hittade jag typ BBC (nyhetskanalen i england osv) och massa andra kanaler där dem talar "proper english". Trodde aldrig jag i timmar skulle sitta och kolla på nyheter men det gjorde jag i söndags. Haha. Hittade mer än 300 kanaler! min söndag...
Hatar hatar hatar dendär reklamen där kvinnan typ lägger upp skinka och sen när hennes man vill ta säger hon "nej nej" sen slutar det med: Blabla förtjänar uppmärksamhet. NEJ. Tror inte det är svårt att lägga upp skinkor. Just eat.. before I do.. Haha, skoja.
Brukar kalla min pappa för kungen, haha. Typ innan jag ska lägga mig: YOO, g'night kungen. Vi ses imorgon om gud vill... haha.
Jag brukar ofta typ ställa något för mina ögon, som tex en bok om någon respektlös är i min närhet så att jag inte kan kolla på dem. Haha, gör det jämt.
Kan inte hålla något för mina föräldrar, om jag har dåligt samvete måste jag säga till dem även fast dem inte märker...
Jag hade aldrig haft en "fjortis tid" haha. När några säger: Man erkänn man gjorde sånt när man fjortis.. i just like.. Ahh, joo!! Haha.
Älskar folk som kan vara sig själv hela tiden. Hittils har jag mött en person som har varit sig själv hela tiden jag varit omkring den. Cheers cheers cheers säger jag bara.
Älskar att blogga, idag har jag haft värsta suget som jag alltid har.. (förutom förra veckan då) Jättekul! :)
Har planerat allt i mitt liv, vad jag vill göra, vilket år, mina drömmar.. Åhh gud hoppas allt går bra. Om gud vill....
Har aldrig skolkat i hela mitt liv. Haha. Förhoppningsvis gör jag heller aldrig det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0