buy a house gets cold when you cut the heating


jag förut. Stack till en plats nära mitt hus efter skolan och chillade lite.


Kom hem för ett tag sedan och har hittils hunnit be och bytit om till sköna mjukis kläder. Finns inget bättre! Annars då. Helt okej skoldag idag. Var på en sådan bra humör och sedan på eftermiddagen fick jag höra lite dåliga nyheter. Hmm. Så känner mig inte lika glad längre, men jag mår bra. Min pappa lyckades göra mig på bra humör men jag är ändå arg på mig själv över det jag fick veta. Åh. (Något som har med skolan att göra..) Nåja. Måste nog snacka med min lärare som jag inte gillar särskilt mycket imorgon. Åhh. Lyssnar iallafall på lite Ed sheeran nu (genius!!) och tar det lugnt. Ska fortsätta chilla i en kvart till sen ska jag sätta igång med kemin. Jag drar nog inte på passet jag bokade in mig idag. Träningsvärk i varenda armmuskel och så går skolan före allt annat sånt. Det är ju min framtid som står på spel. Haha.. tönt. LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0