may 13th




jag igår. :) 

Såg precis färdigt på gossip girl. Blir aldrig besviken på den serien, slutet var lite what!!-moment men det var ändå sjukt bra. Juste, min retard syster kom hit till Linköping i fredags och hon ska nu åka tillbaks till örebro. Det var ett tag sen hon var här så det är ju kul att träffa henne. Dock kommer hon och besöker oss nästa helg, cheers. Har alltid kul med henne! Annars då. Jag har gjort en ny header! Som jag antagligen kommer sätta in på bloggen senare med den nya designen. Jag är jättenöjd! Annars är jag jätteglad nowdays, lite mer än vanligt. Haha. Sjukt nöjd över mitt fina rum och jag lämnar snart Tornhagen. Kan inte fatta det! Sommaren 2012 kommer bli helt amazing. Ahh!! SE'YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0