drop everything now


Bjuder på en gammal favorit. Snackade med syster igår. Haha, skönt eftersom det känts som vi inte snackat på år. Hon sa att hon hade ringt max 20 grr på min mobil. Haha, opppss

Gick upp lite innan elva idag. Åt en god frukost, chillde sen tänkte jag dra till gymmet men pappa bad mig laga lunch. Haha. Kommer inte hinna nu eftersom det stänger kl3 idag eftersom det är valborgsafton (?) eller nått. Det känns som om det kommer något i vägen för mig hela tiden när jag vill träna. Nåja. Jag drar imorgon efter skolan. Är aspepp! Vill dra tillbaks till mina vanliga rutiner. Träna typ 3/4 ggr i veckan :) Lagar iallafall mat nu somsagt. Rätt så kul faktiskt, älskar att vara kreativ. Brukar alltid tillsätta egna saker än det som står på recepten. Haha. Annars då. Spotify fungerar igen för mig! Åhh, vad glad jag blev igår för att kolla. Bra start på en ny månad. LATER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0